STM Vinduer og
NorDan fusionerer
De to vinduesproducenter STM Vinduer A/S og NorDan Vinduer A/S har samarbejdet siden 2020 og har nu besluttet at fusionere
STM Manualer
Nedenfor kan du klikke på en af brochurerne for at læse dem i din browser eller downloade de brochurer, du ønsker at gemme.
Er du
privatperson skal din reklamation gå igennem den håndværker, entreprenør
eller tømmerhandel, hvor du har købt dine elementer.
Håndværkeren er den professionelle part og har det juridiske ansvar over for dig. Vedkommende skal i første omgang vurdere, om reklamationen er reklamationsberettiget og efterfølgende kontakte NorDan Vinduer A/S. I de tilfælde hvor ovenstående ikke er muligt (dødsfald, konkurs, ejerskifte m.m.) er du velkommen til at kontakte os direkte.
Vi vil bede dig gennemlæse et sammendrag af vores garantibestemmelser, inden du fremsender reklamationsskemaet. Vindues Industriens Tekniske Bestemmelser danner grundlag for vores reklamationsbehandling. NorDan har en politik om at ville levere god service. Dette omfatter også service ifm. reklamationer. For at give dig en hurtig og optimal sagsbehandling, bedes du læse denne vejledning, før du udfylder skemaet for reklamationer.
Obs: Inden udfyldelsen bør du også kontrollere ordrebekræftelsen sammenholdt med de leverede elementer. Kun i tilfælde af uoverensstemmelse mellem disse kan der være tale om fejllevering. Vedhæft/fremsend gerne fotos, som dokumentation. Jvf. Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser skal overflader vurderes på minimum 3 m afstand i diffust lys.